Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Ποιούς εννοεί???

"Εγώ ήμουν είμαι και θα είμαι κοντά στον οποιοδήποτε πρόεδρο. Εμένα με ενδιαφέρει ο Παναθηναϊκός. Αυτοί που βοηθούν τον Παναθηναϊκό θα είμαι κοντά τους. Όσοι τον σαμποτάρουν θα είμαι μακριά τους." Με αυτά τα λόγια ο Παύλος Γιαννακόπουλος έστειλε κόσμο στο τρελοκομείο μετά από την συνάντηση του με τον Νίκο Κωνσταντόπουλου.

Τώρα θα μου πείτε γιατί στο τρελοκομείο?? δείτε λοιπόν γιατί. Στην πρόταση που σας παραθέσαμε ξεκινάει με το ότι ήταν, είναι και θα είναι κοντά σε κάθε πρόεδρο του Παναθηναϊκού, και λέω εγώ τώρα με το λίγο μυαλό μου, ο Παύλος δεν ήταν που πολεμούσε τόσα χρόνια τους Βαρδινογιάννηδες με την ευλογία των οπαδών του Παναθηναϊκού? ο Παύλος δεν ήταν που πολέμησε τον τελευταίο ένα χρόνο ανοιχτά τον πρώην πρόεδρο Νικόλα Πατέρα ερχόμενος απέναντι στα "θέλω" των οπαδών που τόσο λατρεύει και τον λατρεύουν? Ε ναι λοιπόν αυτός ο Παύλος που έκανε όλα τα παραπάνω όχι μόνο στηρίζει τον Νίκο Κωνσταντόπουλο, που έχει ακούσει τόσα από κύκλους των πρασίνων οπαδών, αλλά πορεύεται πλέον στο πλευρό του για πολλά έτη εχθρού του.

Το χειρότερο όμως είναι ότι αφού κάνει ότι κάνει και λέει ότι λέει πετάει και το "Όσοι τον σαμποτάρουν θα είμαι μακριά τους", δηλαδή Παύλο εσύ που έλεγες τόσα και τόσα για τον Τζίγκερ ξαφνικά θεωρείς πως βοηθάει. Και αν επιτρέπεται ποιοι σαμποτάρουν την ομάδα?? αυτοί που ξημεροβραδιάζονται στα γήπεδα και χαλάνε τα χαρτζιλίκια τους για εισιτήρια με αποτέλεσμα να μην θέλουν ούτε τον Τζίγκερ και δη τον Κωνσταντόπουλο αλλά αυτούς που του έδωσαν όραμα?

Μπα....η καμπάνα χτυπάει μάλλον σε αυτούς που ανέστησαν τον Παναθηναϊκό και τον ξαναέκαναν Panathinaikos, σε αυτούς που καθόταν πλάι τους πριν 2 χρόνια στην κοινή συνέντευξη τύπου της τότε ΠΕΚ, σε αυτούς που έβαλαν εκατομμύρια και έφεραν παίχτες επιπέδου όπως Σισέ, Ζιλμπέρτο Σίλβα, Λέτο αλλά ακόμα και όταν είχαν φύγει τον Γκοβού, αυτοί που φέραν το παρασκήνιο στα ίσα μετά απο 15 χρόνια και μπόρεσε ο Παναθηναϊκός να πάρει ένα αντρίκειο πρωτάθλημα.

Αυτούς εννοείς Παύλο?? Αν ναι κρίμα γιατί από ότι φαίνεται προδίδει εκατομμύρια φίλων του τριφυλλιού που φώναζαν το "Παύλο θεέ πάρε την ΠΑΕ" για να ξεφορτωθούν τους Βαρδινογιάννηδες.

Πολλά τελικά τα συμφέροντα από ότι φαίνεται στις πλάτες του Παναθηναϊκού....


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ποιό ήταν το αντρίκειο πρωτάθλημα, αυτό που χρειάστηκαν οι Σπανάθες και λοιποί για να κάνουν τα χειρουργία στον ΠΑΟΚ του υποπολλαπλάσιου μπάτζετ ή μήπως ήταν κατόρθωμα οτι ο Πατέρας πήρε το πρωτάθλημα με το ζόρι απέναντι στον φτωχό ΠΑΟΚ, στον πεθαμένο Ολυμπιακό και την ανύπαρκτη ΑΕΚ κάνοντας διάφορες χάρες στον Πιλάβιο βλ. Σειταρίδης. Μακριά απο εμάς αυτά που κοροιδευαμε τόσα χρόνια με τον γαύρο.


Έχουμε χάσει τη μπάλα και φτάσαμε στο σημείο αυτά που πρέπει να θεωρούμε προτερήματα να τα εμφανίζουμε ως μειονεκτήματα, μειονέκτημα είναι σύμφωνα με τον Πατέρα να μην έχεις παρτίδες με τον Μπέο, τον Κανελόπουλο, τον Ψωμιάδη και άλλους γραφικούς του ελληνικού ποδοσφαίρου. Φτάσαμε στο σημείο η επίδειξη πλούτου να θεωρείται μαγκιά.

Λοιπόν αυτά όλα δεν ταιριάζουν με τον Παναθηναικό, απλά είναι τα πράγματα.